Executive Search

Naszym klientom oferujemy doradztwo w obszarze rekrutacji kadry menadżerskiej. W trakcie procesu identyfikacji wykorzystujemy metodę poszukiwań bezpośrednich, w procesie selekcji dogłębny wywiad kompetencyjny.


Poniżej przedstawiamy kluczowe fazy procesu, prezentujące nasze podejście w realizacji powierzonych nam projektów:
  • Poznanie potrzeb klienta: strategii firmy, konkretnych celów stawianych przyszłemu pracownikowi, kultury organizacyjnej oraz profilu kompetencji i osobowości.
  • Opracowanie strategii poszukiwań: Bazując na naszej wiedzy o rynku tworzymy plan poszukiwań, biorąc pod uwagę wszystkie wymienione powyżej aspekty. . Strategia realizacji projektu zawsze dopasowywana jest indywidualnie do prowadzonej rekrutacji i jest ona omawiana i konsultowana z Klientami.
  • Kontakty z potencjalnymi kandydatami to kolejny bardzo ważny etap realizacji projektu. Pierwszy kontakt i przedstawienie oferty ma na celu zainteresowanie odpowiednich kandydatów udziałem w procesie rekrutacji.
  • Rzetelna selekcja oparta na dogłębnym wywiadzie kompetencyjnym obejmującym dwa obszary: przebieg kariery zawodowej ze szczególnym uwzględnieniem wymiernych efektów pracy oraz ocena profilu osobowościowego.
  • Prezentacja wybranych kandydatów: omówienie z Klientem wybranych kandydatur, ponadto Klient otrzymuje od nas pisemną rekomendację na temat każdej z prezentowanych osób uwzględniającą przebieg kariery zawodowej oraz naszą ocenę pod kątem wymogów obsadzanego stanowiska.
  • Pomoc w negocjacjach i zamknięcie projektu.

Audyt Managerski

Nasze doświadczenia obejmują również przeprowadzanie audytów managerskich, które mogą stanowić zarówno uzupełnienie procesu rekrutacji jak i pełnić samodzielną rolę oceny potencjału kadry managerskiej Klienta.


Etapy procesu:
  • Dogłębne poznanie sytuacji Klienta, potrzeb organizacji oraz zadań stawianych na konkretnych stanowiskach.
  • Zaprojektowanie wywiadu kompetencyjnego, który pozwoli na zbadanie dopasowania kompetencji pracownika do wymogów stanowiska oraz pokaże jego słabe i silne strony.
  • Przeprowadzenie testu osobowości zawodowej, który pomoże zdiagnozować obszary silnych kompetencji oraz obszarów do rozwoju.
  • Dogłębna analiza wyników wywiadów oraz testów – porównanie wyników, wyciągnięcie wniosków oraz przygotowanie diagnozy osób biorących udział w audycie menedżerskim.
  • Przedstawienie wyników Klientowi – dyskusja i doradztwo w obszarze oceny dopasowania do wymagań, a także możliwości dalszego rozwoju pracowników.